Orez cu ciuperci și ulei de măsline

Stăm cuminți în casă și gătim . Nu sună chiar așa rău , nu? Astăzi am gătit un orez cu ciuperci , o rețeta simpla , gustoasa și de post . Am avut și doua ajutoare de nădejde : ulei de măsline de la Zaliari Olive Oil și condimente de la Vegeta .

Orez cu ciuperci

Acesta este primul articol de tip “rețeta” așa că vă rog să îmi lăsați un feed back în comentarii .

Timp : 30 min
Dificultate : minima
Nr. Porții : 2

Ingrediente :

  • 2 cepe mici
  • 1 morcov
  • 1 roșie
  • Câteva ciuperci
  • 2 cești orez
  • Ulei de masline
  • 1 cub Vegeta cuburi cu legume
  • 1 lingurița adaos universal cu legume Vegeta Natur

Cum procedăm ?

Spălăm legumele , tăiem ceapa , roșia și morcovul cubulețe mici , iar ciupercile le tăiem feliuțe . Spălăm orezul în doua-trei ape . Punem puțin ulei de masline intr-o oala/cratiță și călim ceapa , apoi adăugăm pe rând morcovul , rosia și ciupercile . Dupa ce s-au călit legumele bine putem adauga orezul și apa . Eu am folosit trei măsuri de apa la una de orez . Lăsăm să fiarbă la foc mic 15-20 minute , în funcție de tipul de orez ales .

A fost super bun ! Ma gândesc ce rețetă sa împărtășesc cu voi data viitoare .

Va pup și aveți grija de voi !

Lasă un comentariu